Тенденції 2016-го: яскраві кольори, акцент на індивідуальності
Літня Олімпіада в Ріо-де-Жанейро — одна з яскравих і визначальних подій 2016-го. Вона надихнула виробників канцтоварів на відповідну кольорову гаму. Минулого року обкладинки блокнотів, щоденників, листівки, зошити, стікери, скріпки, закладки, металеві, пластмасові й гумові товари були яскравими, як сама Бразилія. А паперові вироби ще й вирізняли окремі елементами з фольги.
Символом 2016 року став фламінго.
Однак надихала не тільки бразильська тематика.
Окрему нішу зайняли канцтовари кольору, що дозволяє розслабитися й підвищує розумові здібності. Це — синій. А значить — образи моря й неба.
Не залишилася осторонь і тропічна тематика. У 2016-ому модельєри знову звернули увагу на гавайські сорочки, дизайнери інтер’єру дали нове життя шпалерам 1970-их, а канцтовари були оздоблені тропічними пейзажами, фруктами, квітами.
Якщо ж Ви стомилися від яскравого та прагнете чогось більш поміркованого, спокійного, Вашу увагу неодмінно мали привернути теми «улюблених міст», наприклад блокноти з обкладинкою крафт або картонною із зображенням New Yourk City, London, Paris тощо.
Класика для канцтоварів вже не одне десятиліття — кола та смуги. І хоч їхні кольори змінюють щороку, але вони завжди є в колекціях. Не менш цікаво й традиційно виглядає дизайн канцтоварів з використанням інших геометричних фігур. До усталених і незмінних тем належать і чорно-білі колекції.
Ще однією особливістю 2016-го стала персоналізація — ноутбуків, телефонів, планшетів і канцтоварів. Існує безліч способів, щоб протягом кількох хвилин виділити, скажімо, свій діловий щоденник чи записник. Це — стікери, скріпки різних форм і кольорів, декоративні елементи, навіть, спеціальні трафарети.
Таким був рік, що минув. Нові тенденції вже визначені й над ними працюють майстри в різних куточках світу. Свою роботу вони будуть презентувати під час великих світових виставок канцтоварів: Stationery World 2017 (лютий), London Show Stationery (квітень), National Stationery Show (травень). Тож чекати залишилося зовсім недовго.