BIC

Показувати: Список / Сітка
Відображати:
Сортування
Ластик BIC Plast-Office
Ластик BIC Plast-Office, без ПВХ, підходить для всіх типів олівців і паперу. !!! Залишок на складі — 4 шт.   ..
12 грн.
Ручка кулькова червона BIC
Ручка кулькова червона BIC чорнила на масляній основі червоного кольору глянцевий шестигранний корпус помаранчевого кольору вентильований ковпачок лінія письма 0,5мм.   !!! Залишок на складі — 3 шт.       ..
8 грн.
Ручка кулькова зелена  BIC
Ручка кулькова зелена  BIC чорнила на масляній основі зеленого кольору глянцевий шестигранний корпус помаранчевого кольору вентильований ковпачок лінія письма 0,5мм     ..
8 грн.

Історію всесвітньо відомого бренду BIC 1945-го у Франції (м. Кліші) розпочали два партнера Марсель Бік й Едуард Буффар — зі створення чорнильної авторучки та деталей механічного олівця. А вже за п’ять років Марсель Бік запускає у Франції виробництво кулькової ручки BIC® Cristal®.

Назва BIC® є скороченою версією його прізвища.

Темпи виходу компанії BIC на ринки різних країн вражають:

  • Італія (1954),
  • Бразилія (1956),
  • Великобританія, Південна Африка, Океанія — шляхом придбання великобританської компанії Biro Swan (1957),
  • США — шляхом придбання компанії Waterman Pen (1958),
  • Скандинавія (1959),
  • Близький Схід, Африка (початок 1960),
  • Японія та Мексика (1965),
  • Східна Європа (1995),
  • Азія (1997),
  • Туреччина (2006),
  • Угорщина (2009).

Так само впевнено BIC впроваджує нові продукти та розширює напрямки діяльності:
1969 — створення підрозділу BIC Graphic (продукція з нанесенням).
1973 — початок виробництва запальничок BIC®.
1975 — початок виробництва бритв BIC®.
1979 — придбавши компанію Conté® (Франція), BIC виходить на ринок олівців для малювання.
1979 — придбавши компанію Tabur Marine, яку в 1985 р. перетворює на BIC Sport, компанія BIC виходить на ринок виробників інвентарю для водних видів спорту.
1992 — придбавши компанію Wite-Out Products Inc. (США), BIC виходить на ринок виробників коректорів.
1997 — придбавши компанію Tipp-Ex GmbH (Німеччина), BIC виходить на європейський ринок коректорів.
2004 — придбавши компанію Stypen SA (Франція), BIC виходить на ринок шкільних чорнильних авторучок.
2006 — придбавши компанію Pimaco Autoadesivos Ltda (Бразилія), BIC виходить на ринок етикеток.
2007 — придбавши компанію Atchison Products, Inc. (США), BIC Graphic поширює свою діяльність на ринку рекламних сумок.
2008 — запуск виробництва мобільних телефонів BIC®phone у Франції.
2009 — придбавши компанію Antalis Promotional Products (Європа), BIC виходить на ринок рекламної продукції.
2009 — компанія BIC USA купляє компанію Norwood Promotional Products, другого найбільшого в світі постачальника рекламної продукції в США.
2011 — BIC Canada придбала компанію Angstrom Power Incorporated, що спеціалізується на розробці портативних паливних елементів.
2012 — запуск програми BIC® Education у Франції, цифрового освітнього рішення для вчителів початкової школи та їхніх студентів.
У 2017 році продукція BIC® — це прості рішення для повсякденних потреб.

Більше про BIC можна дізнатися ось тут: https://www.bicworld.com

Створення сайтів